Lokomotywa spalinowa serii 130/231

130 012-8 (ex. 230 012-7)
Kliknij aby powiększyć
130 012-8 należąca do firmy PHU "Lokomotiv", uchwycona w kiepskim stanie na terenie zakładu naprawczego w Stalowej Woli, 19.11.2016r.
Kliknij aby powiększyć
Wrak lokomotywy 130 012-8 stoi na bocznicy zakładu w Stalowej Woli, 19.11.2016r.
BR231-014 / 9251 3 640 054-4 (ex. 231 075-3)
Kliknij aby powiększyć
BR231-014 dzierżawiona przez firmę Orlen KolTrans, uchwycona ze składem cystern "Petrolotu" na bocznicy łączącej stację Płock   Trzepowo z płocką rafinerią, 09.10.2010r.
Kliknij aby powiększyć
BR231-014 dzierżawiona przez firmę Pol-Miedź Trans, stoi ze składem węglarek na bocznicy KWK "Bobrek - Centrum" - Ruch "Centrum" w Bytomiu, 15.07.2011r.
Kliknij aby powiększyć
BR231-014 oczekuje na wyjazd z pociągiem towarowym z bocznicy KWK "Bobrek - Centrum" - Ruch "Centrum" w Bytomiu, 15.07.2011r.
Kliknij aby powiększyć
Stacja Gliwice Łabędy. BR231-014 z firmy PHU "Lokomotiv" złapana na końcu składu prowadzonego przez lokomotywy TEM2-059 i TEM2-098, 21.09.2012r.
Kliknij aby powiększyć
BR231-014 uchwycona na końcu pociągu towarowego relacji Doboszowice - Paczyna, prowadzonego przez lokomotywy TEM2-059 oraz TEM2-098. Zdjęcie wykonano na remontowanym szlaku Pyskowice - Paczyna, 21.09.2012r.
Kliknij aby powiększyć
BR231-014 należąca do firmy Ecco Rail, wyjeżdża z bocznicy huty "Łabędy" w celu przeprowadzenia jazdy próbnej po wykonanej naprawie głównej w firmie Tor-Lok, 17.04.2015r.
Kliknij aby powiększyć
Stacja Gliwice Łabędy. Lokomotywa BR231-014 maneruje na wspomnianej stacji, 17.04.2015r.
Kliknij aby powiększyć
BR231-014 uchwycona luzem na szlaku Gliwice Łabędy - Taciszów, 17.04.2015r.
Kliknij aby powiększyć
BR231-014 ciągnie skład węglarek na szlaku Gliwice Łabędy - podg Szobiszowice, 13.06.2015r.
Kliknij aby powiększyć
BR231-014 przejeżdża przez podg Szobiszowice z krótkim pociągiem towarowym, 07.08.2015r.
BR231-037 (ex. DR 131 009-3)
Kliknij aby powiększyć
BR231-037 z PCC Rail Szczakowa oczekuje na zatrudnienie na terenie elektrowozowni Jęzor, 04.10.2006r.
Kliknij aby powiększyć
BR231-037 poważnie uszkodzona w wypadku (zderzenie z ET41-117 z CM Łazy na szlaku Sosnowiec Jęzor - Mysłowice Brzezinka), stoi na terenie elektrowozowni Jęzor, 17.02.2007r.
BR231-063 (ex. 231 034-0)
Kliknij aby powiększyć
BR231-063 z PCC Rail Szczakowa oczekuje na zatrudnienie na terenie elektrowozowni Jęzor. Lokomotywa miała przeprowadzoną naprawę główną w Zakładach Naprawczych w Nymburku, obecnie używana jest do prowadzenia pociągów piaskowych, 15.09.2006r.
Kliknij aby powiększyć
BR231-063 stoi na terenie lokomotywowni w Jęzorze, 15.09.2006r.
Kliknij aby powiększyć
BR231-063 + 3E-39 stoją na stacji Mysłowice, 24.02.2007r.
Kliknij aby powiększyć
BR231-063 z firmy DB Schenker Rail Polska stoi ze składem wagonów na bocznicy PD1 w Zabrzu Rokitnicy. Nad okolicą góruje szyb "Gigant" nieczynnej już KWK "Pstrowski", 09.09.2010r.
Kliknij aby powiększyć
BR231-063 prowadzi pociąg towarowy na szlaku Gliwice Łabędy -   podg Szobiszowice, 15.10.2010r.
Kliknij aby powiększyć
BR231-063 oczekuje na zatrudnienie na bocznicy KWK "Staszic" w Katowicach, 29.10.2010r.
Kliknij aby powiększyć
BR231-063 należąca do firmy Depol (dzierżawiona przez firmę Ecco Rail), stoi na jednym z torów stacji Rybnik Towarowy. Widoczna za nią lokomotywa to EU07-109, 05.02.2014r.
Kliknij aby powiększyć
Stacja Rybnik Towarowy. Lokomotywa BR231-063 oczekuje na zatrudnienie na wspomnianej stacji, 05.02.2014r.
Kliknij aby powiększyć
BR231-063 stoi z pociągiem towarowym pod semaforem wjazdowym posterunku GLB w Gliwicach, 08.06.2014r.
Kliknij aby powiększyć
Stacja Gliwice. Wygaszona lokomotywa BR231-063 uchwycona ze składem węglarek w rejonie posterunku GLB, 08.06.2014r.
Powrót