Lokomotywa spalinowa serii SM30

SM30-030
Kliknij aby powiększyć
SM30-030 należąca do Przedsiębiorstwa Robót Komunikacyjnych w Krakowie, uchwycona w trakcie naprawy na terenie firmy MTL ASCO RAIL w Pyskowicach, 08.09.2013r.
SM30-195
Kliknij aby powiększyć
SM30-195 należąca do firmy PLK ISE Wrocław Główny, oczekuje na zatrudnienie na stacji Wrocław Nadodrze, 09.02.2008r.
SM30-278
Kliknij aby powiększyć
SM30-278 z firmy Dolkom Wrocław jedzie szlakiem Gliwice Łabędy - podg Szobiszowice, 27.11.2009r.
Ls300a-532
Kliknij aby powiększyć
Ls300a-532 w służbie firmy Torpol z Poznania, oczekuje na zatrudnienie na bocznym torze stacji Sieraków Śląski. Lokomotywa wcześniej należała do Zakładów Tłuszczowych "Bielmar" w Bielsku-Białej, 12.07.2014r.
Kliknij aby powiększyć
Ls300a-532 należąca do firmy "Alusta", stoi na bocznym torze stacji w Koszęcinie, 16.11.2014r.
SM30-550
Kliknij aby powiększyć
SM30-550 uchwycona na bocznicy PHU KOT&W w Werbkowicach, 30.08.2017r.
SM30-555
Kliknij aby powiększyć
SM30-555 w bardzo kiepskim stanie stoi na terenie firmy NEWAG w Nowym Sączu, 27.06.2016r.
SM30-594
Kliknij aby powiększyć
SM30-594 z firmy Majkoltrans uchwycona w hali lokomotywowni Wrocław Główny, 21.12.2012r.
Kliknij aby powiększyć
SM30-594 stoi z próżnymi węglarkami na bocznicy kopalni w Goczałkowie, 27.10.2014r.
Kliknij aby powiększyć
Bocznica Kopalni "Graniczna" należącej do "Eurovia Kruszywa". Lokomotywa SM30-594 uchwycona w trakcie załadunku wagonów, 27.10.2014r.
Kliknij aby powiększyć
SM30-594 stoi z częsciowo załadowanym składem wagonów na bocznicy Kopalni "Graniczna", 27.10.2014r.
SM30-597
Kliknij aby powiększyć
SM30-597 należąca do firmy KEM (Hurtownia Wyrobów Hutniczych), oczekuje na zatrudnienie na bocznicy zakładu w Dąbrowie Górniczej, 09.02.2009r.
SM30-599
Kliknij aby powiększyć
SM30-599 stoi odstawiona w rzędzie lokomotyw na terenie punktu naprawczego Maczki Bór, 28.10.2004r.
SM30-602
Kliknij aby powiększyć
SM30-602 w kiepskim stanie stoi na bocznicy zakładu naprawczego ZENLS w Ząbkowicach Śląskich, 17.12.2016r.
SM30-644
Kliknij aby powiększyć
SM30-644 należąca do KWB "Adamów" zbliża się z pociągiem roboczym do elektrowni "Adamów" w Turku, 08.04.2009r.
Kliknij aby powiększyć
SM30-644 spycha pociąg roboczy w kierunku bocznicy KWB "Adamów", 08.04.2009r.
SM30-670 / 9251 3 610 000-3
Kliknij aby powiększyć
SM30-670 należąca do firmy ZPNTMiU "Tabor", uchwycona na terenie oddziału firmy w Trzebini, 06.03.2014r.
Kliknij aby powiększyć
SM30-670 stoi na bocznicy macierzystego zakładu w Dębicy, 09.09.2016r.
SM30-698
Kliknij aby powiększyć
SM30-698 w opłakanym stanie stoi na bocznicy dawnej żwirowni w Krzyżanowicach, 13.12.2014r.
Kliknij aby powiększyć
Krzyżanowice. Dawna zakładowa SM30-698 niszczeje niedaleko stacji, 13.12.2014r.
SM30-709
Kliknij aby powiększyć
SM30-709 należąca do PHU "Lokomotiv", stoi na bocznym torze zakładu naprawczego w Stalowej Woli, 12.07.2013r.
Kliknij aby powiększyć
SM30-709 w kiepskim stanie uchwycona na bocznicy zakładu w Stalowej Woli, 19.11.2016r.
SM30-718
Kliknij aby powiększyć
SM30-718 stoi na terenie elektrowozowni Jęzor, 24.10.2005r.
SM30-726
Kliknij aby powiększyć
SM30-726 należąca do firmy Nitroerg zbliża się do stacji Kielcza, 17.06.2013r.
Kliknij aby powiększyć
SM30-726 stoi ze składem cystern na bocznym torze stacji w Kielczy, 17.06.2013r.
Kliknij aby powiększyć
SM30-726 uchwycona z krótkim pociągiem towarowym na torze łączącym stację w Kielczy z zakładem Nitroerg w Krupskim Młynie, 17.06.2013r.
Kliknij aby powiększyć
SM30-726 stoi z paroma cysternami na dawnej stacji Krupski Młyn "Nitron", 17.06.2013r.
SM30-729
Kliknij aby powiększyć
SM30-729 należąca do firmy "Gliwicka Fabryka Wagonów Holding S.A.", manewruje na terenie macierzystego zakładu w Gliwicach, 07.03.2015r.
Kliknij aby powiększyć
Bocznica "Gliwickiej Fabryki Wagonów". Zakładowa SM30-729 uchwycona na terenie wspomnianego zakładu, 07.03.2015r.
SM30-744
Kliknij aby powiększyć
SM30-744 uchwycona podczas transportu do Skansenu TOZKiOS Pyskowice. Skład prowadzi T448P-199 z PTKiGK Zabrze, a zdjęcie wykonano na szlaku podg Szobiszowice - Gliwice Łabędy, 15.07.2005r.
SM30-755
Kliknij aby powiększyć
SM30-755 z firmy PCC Tabor wpycha próżne wagony na halę. Zdjęcie wykonano na stacji Szczakowa Północ, 20.06.2009r.
SM30-765
Kliknij aby powiększyć
SM30-765 należąca do firmy LHS stoi w hali macierzystej lokomotywowni Zamość Bortatycze, 09.07.2013r.
SM30-775
Kliknij aby powiększyć
SM30-775 stoi na likwidowanej bocznicy kolejowej w zakładzie produkcyjnym "Henkel" w Raciborzu. Lokomotywa została wystawiona na sprzedaż i kupiona przez firmę "Złominstal" z Imbramowic, 29.03.2017r.
SM30-785
Kliknij aby powiększyć
Stalowa Wola. Pozostałości lokomotywy SM30-785 uchwycone na terenie zakładu naprawczego, 19.11.2016r.
SM30-791
Kliknij aby powiększyć
SM30-791 należąca do firmy "Operator Logistyczny Paliw Płynnych",   stoi na bocznicy Bazy Paliw nr 3 w Boronowie, 06.07.2015r.
SM30-817
Kliknij aby powiększyć
SM30-817 stoi odstawiona na bocznicy firmy Bazaltex Polbruk w Tarnowskich Górach, 07.02.2011r.
SM30-822
Kliknij aby powiększyć
SM30-822 stoi na terenie punktu naprawczego Maczki Bór, 28.10.2004r.
Kliknij aby powiększyć
SM30-822 stoi odstawiona na terenie KWK "Mysłowice", 25.08.2007r.
SM30-823 / 9851 8 610 042-8
Kliknij aby powiększyć
SM30-823 należąca do KWB "Konin", uchwycona przed halą macierzystej lokomotywowni w Kazimierzu Biskupim, 05.10.2013r.
SM30-830
Kliknij aby powiększyć
SM30-830 w dosyć opłakanym stanie stoi na bocznicy skupu złomu w Poraju, 15.09.2015r.
Kliknij aby powiększyć
Bocznica skupu złomu w Poraju. Zakładowa SM30-830 uchwycona na wspomnianej bocznicy, 15.09.2015r.
Kliknij aby powiększyć
SM30-830 stoi na terenie zakładu przeróbki złomu w Poraju, 15.09.2015r.
SM30-836
Kliknij aby powiększyć
SM30-836 należąca do firmy PRK Kraków, stoi ze składem na stacji Legionowo, 13.09.2009r.
SM30-853
Kliknij aby powiększyć
SM30-853 należąca do firmy "Krajowa Spółka Cukrowa", wpycha skład wagonów na bocznicę macierzystego zakładu w Kruszwicy, 18.07.2016r.
Kliknij aby powiększyć
SM30-853 manewruje z paroma wagonami na bocznicy cukrowni w Kruszwicy, 18.07.2016r.
SM30-858
Kliknij aby powiększyć
SM30-858 należąca do firmy PHU "Lokomotiv", oczekuje na zatrudnienie na stacji Strzelce Opolskie, 11.01.2015r.
Kliknij aby powiększyć
Stacja w Strzelcach Opolskich. Lokomotywa SM30-858 stoi na jednym   z torów wspomnianej stacji, 11.01.2015r.
SM30-892
Kliknij aby powiększyć
SM30-892 należąca do firmy SKPL Cargo, stoi na bocznym torze stacji Pleszew Miasto, 23.11.2013r.
Kliknij aby powiększyć
Stacja Pleszew Miasto. SM30-892 uchwycona w trakcie wymiany silnika trakcyjnego. Z tyłu widoczna lokomotywa TGM40-0716, 23.11.2013r.
SM30-914
Kliknij aby powiększyć
SM30-914 uchwycona na terenie firmy ZENLS w Ząbkowicach Śląskich, 01.05.2013r.
Kliknij aby powiększyć
Zakład naprawczy ZENLS w Ząbkowicach Śląskich. Lokomotywa SM30-914 stoi na terenie wspomnianego zakładu, 17.12.2016r.
SM30-915
Kliknij aby powiększyć
SM30-915 stoi na bocznicy byłego zakładu skupu i przeróbki złomu w Gliwicach, 08.02.2013r.
SM30-921
Kliknij aby powiększyć
SM30-921 oczekuje na zatrudnienie na bocznicy firmy "Kolbet" w Suwałkach, 02.05.2007r.
SM30-926
Kliknij aby powiększyć
SM30-926 należąca do PHU "Lokomotiv", stoi odstawiona na terenie zakładu naprawczego w Stalowej Woli, 19.11.2016r.
SM30-931
Kliknij aby powiększyć
SM30-931 stoi odstawiona za halą punktu naprawczego Maczki Bór, 28.10.2004r.
Kliknij aby powiększyć
SM30-931 z firmy Arcelor Mittal, stoi na terenie dawnej huty "Zygmunt" w Bytomiu, 10.05.2012r.
Kliknij aby powiększyć
SM30-931 oraz SM30-1061 oczekują na zatrudnienie na macierzystej bocznicy w Bytomiu, 30.05.2014r.
SM30-940
Kliknij aby powiększyć
Huta Stalowa Wola. SM30-940 należąca do firmy PHU "Lokomotiv" oczekuje naprawy, 12.07.2013r.
SM30-948
Kliknij aby powiększyć
SM30-948 stoi na terenie skansenu w Pyskowicach, 12.06.2004r.
SM30-975
Kliknij aby powiększyć
Huta Stalowa Wola. SM30-975 należąca do firmy PHU "Lokomotiv", stoi na bocznicy zakładu naprawczego, 12.07.2013r.
SM30-987
Kliknij aby powiększyć
SM30-987 należąca do firmy PHU "Lokomotiv" (odkupiona od firmy Nitroerg Krupski Młyn), uchwycona na bocznicy zakładu naprawczego, 12.07.2013r.
SM30-989
Kliknij aby powiększyć
SM30-989 należąca do firmy PHU "Lokomotiv" oczekuje naprawy na terenie Huty Stalowa Wola, 12.07.2013r.
Kliknij aby powiększyć
SM30-989 w kiepskim stanie uchwycona na bocznicy zakładu w Stalowej Woli, 19.11.2016r.
SM30-992
Kliknij aby powiększyć
SM30-992 w kiepskim stanie stoi na bocznicy zlikwidowanej cukrowni "Klemensów", 30.08.2017r.
SM30-996
Kliknij aby powiększyć
SM30-996 stoi na bocznicy firmy "TABOR Dębica". Wcześniej lokomotywa pracowała na bocznicy spółki "Polifarb Dębica", 09.09.2016r.
SM30-1006
Kliknij aby powiększyć
SM30-1006 stoi odstawiona na bocznicy firmy Bazaltex Polbruk w Tarnowskich Górach, 07.02.2011r.
SM30a-1022
Kliknij aby powiększyć
SM30a-1022 z firmy Dolkom Wrocław, stoi na bocznym torze gliwickiej stacji, 09.01.2012r.
Kliknij aby powiększyć
SM30a-1022 wjeżdża z krótkim pociągiem roboczym na stację w Kamieńcu Ząbkowickim, 01.07.2013r.
Ls300Da-1031
Kliknij aby powiększyć
Ls300Da-1031 manewruje na terenie dawnej huty "Zygmunt" w Bytomiu, 30.05.2014r.
SM30-1041
Kliknij aby powiększyć
SM30-1041 należąca do firmy "Gliwicka Fabryka Wagonów Holding S.A.", manewruje na terenie macierzystego zakładu w Gliwicach, 13.01.2016r.
Kliknij aby powiększyć
Bocznica dawnego ZNTK Gliwice. Zakładowa SM30-1041 uchwycona na terenie wspomnianego zakładu, 13.01.2016r.
SM30-1061
Kliknij aby powiększyć
SM30-1061 należąca do firmy Arcelor Mittal, uchwycona na bocznicy dawnej huty "Zygmunt" w Bytomiu, 10.05.2012r.
SM30-1069
Kliknij aby powiększyć
SM30-1069 i SM30-775 stoją na likwidowanej bocznicy kolejowej w zakładzie produkcyjnym "Henkel" w Raciborzu. Lokomotywy zostały wystawione na sprzedaż i zakupione przez firmę "Złominstal" z Imbramowic, 29.03.2017r.
SM30-1077 / 9851 8 610 080-8
Kliknij aby powiększyć
SM30-1077 należąca do Pomorskiego Towarzystwa Miłośników Kolei Żelaznych, stoi w hali lokomotywowni Gdynia Grabówek, 12.10.2016r.
SM30-1096
Kliknij aby powiększyć
SM30-1096 z firmy Majkoltrans, oczekuje na zatrudnienie na żeberku punktu zdawczo-odbiorczego kopalni melafiru w Tłumaczowie, 22.06.2013r.
SM30-1099
Kliknij aby powiększyć
SM30-1099 niszczeje na bocznicy byłego zakładu skupu i przeróbki złomu w Gliwicach, 08.02.2013r.
SM30-1103
Kliknij aby powiększyć
SM30-1103 z firmy Majkoltrans oczekuje na zatrudnienie w hali lokomotywowni Wrocław Główny, 21.12.2012r.
Kliknij aby powiększyć
Bocznica Kopalni "Paczków" należącej do "Eurovia Kruszywa". Lokomotywa SM30-1103 uchwycona na macierzystej bocznicy, 25.10.2014r.
Kliknij aby powiększyć
SM30-1103 oczekuje na zatrudnienie na terenie Kopalni "Paczków", 25.10.2014r.
SM30-1112
Kliknij aby powiększyć
SM30-1112 należąca do huty "Łabędy", manewruje z wagonami przed jedną z hal na terenie wspomnianego zakładu, 04.04.2012r.
Kliknij aby powiększyć
SM30-1112 uchwycona na bocznicy huty "Łabędy" w Gliwicach, 04.04.2012r.
SM30-1116
Kliknij aby powiększyć
Stalowa Wola. Resztki lokomotywy SM30-1116 uchwycone na terenie zakładu naprawczego, 12.07.2013r.
SM30-6429 (ex. SM30-577)
Kliknij aby powiększyć
SM30-6429 z PCC Rail Szczakowa ciągnie krótki pociąg towarowy. Zdjęcie wykonane na szlaku kolei piaskowej Jęzor Centralny JCA - Szczakowa Północ SPn, 17.12.2004r.
Powrót